Referent/ka nákupu

 

Hlavním úkolem Tvé práce bude:

  • Komunikace se stávajícími a novými partnery zejména ohledně termínů dodání, cen, vyřizování objednávek, dopravy a další činnosti spojené s prací na oddělení nákupu
  • Vedení nabídkového a poptávkového řízení
  • Správa a evidence dat v informačních systémech QI a Plantune
  • Každodenní komunikace s kolegy napříč firmou a jejich administrativní podpora

 

Jaké znalosti a dovednosti by,  jsi měl/a mít?

  • Jsi zdatná/ý v Aj slovem i písmem
  • Máš týmového ducha a komunikace s lidmi je Tvou silnou stránkou
  • Nebojíš se odpovědné a samostatné práce, kterou si dokážeš zorganizovat
  • Umíš prezentovat své schopnosti, jsi kreativní a flexibilní
  • Práce v programech z balíčku Office je pro Tebe hračka
  • Máš ŘP sk. B

 

Tvou výhodou budou:

  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického/technického směru výhodou
  • Předchozí praxe na obchodním/nákupním oddělení velkou výhodou
  • Aktivní znalost dalšího světového jazyka

 

Nabízíme Ti:

  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Přátelský pracovní kolektiv
  • Zázemí stabilní a rychle rostoucí, české rodinné firmy
  • Moderní strojový park, rozsáhlá automatizace a robotizace
  • Služební telefon
  • Firemní benefity (závodní stravování, příspěvek na dopravu, zvýhodněné telefonní tarify, věrnostní program pro zaměstnance)

Máte zájem o práci v naší společnosti?


    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.