Obchodní referent/ka

 

Hlavním úkolem Tvé práce bude:

  • Komunikace se stávajícími a novými obchodními partnery zejména ohledně termínů dodání, cen, vyřizování objednávek, dopravy a další činnosti spojené s prací na oddělení obchodu.
  • Vedení nabídkového a poptávkového řízení.
  • Správa a evidence dat v informačních systémech QI a Plantune.
  • Každodenní komunikace s kolegy napříč firmou a jejich administrativní podpora.

 

Jaké znalosti a dovednosti by,  jsi měl/a mít?

  • Jsi zdatná/ý v Aj slovem i písmem.
  • Máš týmového ducha a komunikace s lidmi je Tvou silnou stránkou.
  • Nebojíš se odpovědné a samostatné práce, kterou si dokážeš zorganizovat.
  • Umíš prezentovat své schopnosti, jsi kreativní a flexibilní.
  • Práce v programech z balíčku Office je pro Tebe hračka.
  • Máš ŘP sk. B.

 

Tvou výhodou budou:

  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického/technického směru výhodou.
  • Předchozí praxe na obchodním/nákupním oddělení velkou výhodou.
  • Aktivní znalost dalšího světového jazyka.

 

Nabízíme Ti:

  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Přátelský pracovní kolektiv.
  • Možnost získat příspěvek za další doporučení pracovníka.
  • Zázemí stabilní a rychle rostoucí, české rodinné firmy
  • Moderní strojový park, rozsáhlá automatizace a robotizace.
  • Služební telefon
  • Firemní benefity (závodní stravování, příspěvek na dopravu, zvýhodněné telefonní tarify, věrnostní program pro zaměstnance).

Máte zájem o práci v naší společnosti?