Obchodní oddělení
Referent/ka obchodního oddělení
Hlavním úkolem Tvé práce bude:
- Komunikace se stávajícími a novými partnery zejména ohledně termínů dodání, cen, vyřizování objednávek, dopravy a další činnosti spojené s prací na oddělení nákupu
- Vedení nabídkového a poptávkového řízení
- Správa a evidence dat v informačních systémech QI a Plantune
- Každodenní komunikace s kolegy napříč firmou a jejich administrativní podpora
Jaké znalosti a dovednosti by, jsi měl/a mít?
- Máš týmového ducha a komunikace s lidmi je Tvou silnou stránkou
- Nebojíš se odpovědné a samostatné práce, kterou si dokážeš zorganizovat
- Umíš prezentovat své schopnosti, jsi kreativní a flexibilní
- Práce v programech z balíčku Office je pro Tebe hračka
- Máš ŘP sk. B
Tvou výhodou budou:
- VŠ/SŠ vzdělání ekonomického/technického směru výhodou
- Předchozí praxe na obchodním/nákupním oddělení velkou výhodou
- Znalost anglického, nebo dalšího světového jazyka
Nabízíme Ti:
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Přátelský pracovní kolektiv
- Zázemí stabilní a rychle rostoucí, české rodinné firmy
- Moderní strojový park, rozsáhlá automatizace a robotizace
- Služební telefon
- Firemní benefity (závodní stravování, příspěvek na dopravu, zvýhodněné telefonní tarify, věrnostní program pro zaměstnance)