Hlavní účetní
Hlavním úkolem Vaší práce bude:
- Komplexní vedení účetnictví společnosti
- Účtování došlých faktur a vystavených faktur, bankovních výpisů, včetně řešení složitějších účetních operací
- Sledování závazků a pohledávek, příprava bankovních příkazů k platbě
- Odpovědnost za kompletní zpracování účetnictví dle platné legislativy
- Nastavování účetního systému a metodiky, zlepšování procesů, příprava interních účetních směrnic
- Evidence a účtování majetku
- Zpracovávání agendy DPH, daň z nemovitosti, silniční daň a ostatní zákonné výkazy
- Plnění stanovených termínů – měsíční a roční závěrky
- Průběžná kontrola správnosti zpracovaných účetních operací
- Kontrola výpočtů cestovních náhrad
- Inventarizace majetku a závazků
Jaké znalosti a dovednosti by, jste měl/a mít?
- Znalosti v oblasti účetnictví a orientace v daňových zákonech a předpisech
- Přizpůsobivost termínům – charakter práce vyžaduje operativní řešení úkolů a potřebu dotahovat úkoly do konce
- Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, samostatnost
- Uživatelská znalost práce na PC, MS Office
- Zkušenost na obdobné pozici min. 3 rok
Vaší výhodou budou:
- VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru (v oborech finančnictví, bankovnictví, ekonomika nebo podnikání)
- Znalost finančního programu Qi
Nabízíme Vám:
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Možnost konzultací s daňovým poradcem
- Přátelský pracovní kolektiv
- Zázemí stabilní a rychle rostoucí, české rodinné firmy
- Moderní strojový park, rozsáhlá automatizace a robotizace
- Služební telefon
- Firemní benefity (závodní stravování, příspěvek na dopravu, zvýhodněné telefonní tarify, věrnostní program pro zaměstnance)