Hlavní účetní

 

Hlavním úkolem Vaší práce bude:

  • Komplexní vedení účetnictví společnosti
  • Účtování došlých faktur a vystavených faktur, bankovních výpisů, včetně řešení složitějších účetních operací
  • Sledování závazků a pohledávek, příprava bankovních příkazů k platbě
  • Odpovědnost za kompletní zpracování účetnictví dle platné legislativy
  • Nastavování účetního systému a metodiky, zlepšování procesů, příprava interních účetních směrnic
  • Evidence a účtování majetku
  • Zpracovávání agendy DPH, daň z nemovitosti, silniční daň a ostatní zákonné výkazy
  • Plnění stanovených termínů – měsíční a roční závěrky
  • Průběžná kontrola správnosti zpracovaných účetních operací
  • Kontrola výpočtů cestovních náhrad
  • Inventarizace majetku a závazků

 

Jaké znalosti a dovednosti by,  jste měl/a mít?

  • Znalosti v oblasti účetnictví a orientace v daňových zákonech a předpisech
  • Přizpůsobivost termínům – charakter práce vyžaduje operativní řešení úkolů a potřebu dotahovat úkoly do konce
  • Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, samostatnost
  • Uživatelská znalost práce na PC, MS Office
  • Zkušenost na obdobné pozici min. 3 rok

 

Vaší výhodou budou:

  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru (v oborech finančnictví, bankovnictví, ekonomika nebo podnikání)
  • Znalost finančního programu Qi

 

Nabízíme Vám:

  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Možnost konzultací s daňovým poradcem
  • Přátelský pracovní kolektiv
  • Zázemí stabilní a rychle rostoucí, české rodinné firmy
  • Moderní strojový park, rozsáhlá automatizace a robotizace
  • Služební telefon
  • Firemní benefity (závodní stravování, příspěvek na dopravu, zvýhodněné telefonní tarify, věrnostní program pro zaměstnance)

Máte zájem o práci v naší společnosti?


    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.